Bir Veda mektubu

Bir Veda Mektubu

Bosuna Deyil bu sabahlara kadar oturmalar.. isyan edip herseyi dagitmalar bosuna deyil herkes anladi bunu ama
bir sen anlamadin bu isyani bu öfkeyi anlamanida beklemiyorum artik zaten o kadar anlamsiz bir iliski yasiyormusuzki
bunu artik anladim seni degistirmeye calismadim asla ama sende benim gösterdigim cabanin onda birini gösterecek
cesarete sahip olamadigini defalarca gösterdin bana.Artik yoruldum bende.. biraktim bu anlamsiz kavgayi cabayi



Artik gidebilirsin..seni azad ediyorum hani demislerdi ya sana arkadaslarin bu adam sana hep ayak bagi olucak artik
sana ne ayak bagi olucagim nede bir sey diyecegim esyalarini toplayip gidebilirsin artik sikayet ettigin hatta
öfke ile bazen dedigin gibi keske hic tanimasaydim dedigin gibi tanimamis gibi davranabilirsin beni yada söyle düsün
bir kabusta idin uyandin hayatina kaldigin yerden devam et.. emin ol ben öyle yapicagim...


Zaman neye kadir deyilki..Sana ayakbagi olan bu iliskiyide unuturur elbet..Hem ne demisti annen seni ne doktorlar
ne mühendisler istemisti zaten. kala kala benim gibi culsuza kalmistin ya artik sana.. annen bir doktor bir muhendis
bulur eminim.. hatta ayrildigimizi duydugunda bir parti verir bunu kutlar.orada birilerini iteler sana her zaman
oldugu gibi bu yüzdende cok kavga etmistik,yanimda iken bile beni unutturcak kac aday bulmustu sana sayisini
unuttum..




bakma öyle yüzüme sana kin duymuyorum kizmiyorumda ben eski asklardaki gibi daglari delmeye calisiyordum ferhat gibi ama
sende o sirin sabri bir türlü olmadi ki sevgilim.hep aceleci bencil simarik tavirlarini hep seni sevdigimden görmezden
geldim ama keske en bastan bunlari görseydimde bu gunesi batidan dogmasini saglamak gibi bir iliskiye hic baslamasaydik
o zaman pismanliklarimiz daha az olurdu eminim neyse olanla ölene care bulunmaz derlermis.


Giderken herseyi al götür ne olsa bir keresinde hepsini babam aldi demistin dogru ya o beyfendi baban zevki ile övündü
koltuklarimizin üstünde bunlari ben aldim deyip herkesin icinde beni rezil ederken gözlerindeki nefreti görmemek elde
deyildi. ya.. banada iyi oluyo bir cöp bile yok bu evde bana ait yada sen otura dur ben giderim ceketimi alip sessizce
kalsam neyin kimin evinde kalicam..


Eminim bana evlilik sözlesmesini imzalatan o cingöz avukatinizda bu habere cok sevinecek cunku beni zengin kizlari
soyup sogana cevirecek bir tip olarak gördügünü söylemisti bir cöp bile almadan gitmeme cok sevinir ve bir celsedede
hakime bosatir bizi sen özgürlügünü ilan edersin..




Anam demisti hakli imis.. Davul bile dengi dengine calar demisti nede hakliymis.. Benim esek kafam o zaman annemin
mutsuzlugumu istedigini düsünüp cok kizmistim.hatta kalbini kirip aglatmistim ee ana sözü dinlemeyen böyle rezil olur..



Hadi ben gidiyorum o cok sevdigim ama birgun olsun mutlu olamadigim karim bundan sonra özgürsün bende senin gibi özgürüm
hoscakal..Allaha ve o cok övündügün beyzade ailene emanetsin...


Bir zamanlar sevdigin kocan...